اخبار

برگزاری جلسه جامعه ایمن

برگزاری جلسه جامعه ایمن
گزارش جلسه جامعه ایمن مورخ 16/6/95 شهرستان هرسین

عنوان جلسه : بررسی مشکلات ایمنی و ترافیک محور بیستون سنقر

شرکت کنندگان جلسه : معاون فرماندار و فرمانده منطقه انتظامی شهرستان هرسین، کارشناس مسئول بیماریهای غیر واگیر و کارشناس برنامه حوادث معاونت بهداشتی ، معاونین ادارات راه و شهرسازی ، روئسای مراکز بهداشت ، کارشناسان مسئول واحد بیماریها و کارشناسان برنامه جامعه ایمن شهرستانهای صحنه ، سنقر و هرسین و کارشناس برنامه جامعه ایمن شهرستان کرمانشاه .

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید شروع شد . معاون محترم فرماندار ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان در جلسه بر عزم و امادگی مسئولین شهرستان در اجرای هرچه بهتر برنامه جامعه ایمن تاکید کردند در ادامه مهندس جمشیدی رئیس مرکز بهداشت شهرستان هرسین با اشاره به آمارهای سوانح و حوادث در دنیا و منطقه و اهمیت پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی اهداف اختصاصی جلسه را برشمردند.

سرکار خانم دکتر صنعیعی کارشناس مسئول بیماریهای معاونت بهداشتی ضمن اشاره به لزوم پیشگیری از حوادث ترافیکی بر اهمیت تغییر سبک زندگی و ارتقای فرهنگ ترافیکی تاکید نمودند و درادامه جناب اقای مهندس بیات با اشاره به شاخص های برنامه جامعه ایمن و آمارهای بالای سوانح و حوادث بر لزوم توجه به کاهش نقاط حادثه خیز محور بیستون سنقر تاکید نمودند.

در ادامه جلسه تصاویری از نقاط حادثه خیز محور مورد بحث نمایش داده شد و پیشنهاداتی از طرف حاضرین در زمینه های رفع نقاط حادثه خیز و لزوم پیگیری های بعدی مطرح و موارد ذیل مصوب گردید.

 

1-   جلسه بعدی نیمه اول آبان ماه در شهرستان سنقر برگزار شود.

2-  تشکیل تیم عملیاتی متشکل از کارشناسان برنامه جامعه ایمن شهرستانهای صحنه ، سنقر و هرسین  با همکاری ادراه راه و شهرسازی و پلیس به تفکیک هر شهرستان و تهیه گزارشی مستند و مصور از نقاط حادثه خیز محور مذکور در محدوده هر شهرستان .

3- دعوت از ریاست محترم اداره کل راه و شهرسازی استان و نمایندگان مجلس در جلسه بعدی.

4- ارائه گزارشی از برنامه جامعه ایمن هر سه شهرستان در جلسه بعدی .

5-  پیگیری مکاتبه نمایندگان محترم شهرستانهای صحنه کنگاور و هرسین و سنقر و کلیایی در زمینه دوبانده شدن محور بیستون سنقر .

6-  پیگیری اصلاح پیچ برناج و روکش آسفالت شانه چپ جاده از بیستون تا میانراهان توسط اداره محترم راه و شهرسازی هرسین.


بیماریها
بیماریها
بیماریها

۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ۱۰:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید