اخبار

مجمع خیرین هرسین با همت و تلاش دکتر حمزه ای تشکیل شد.

مجمع خیرین هرسین با همت و تلاش دکتر حمزه ای تشکیل شد.
با تلاشهای دلسوزانه دکتر حمزه ای: مجمع خیرین سلامت شهرستان هرسین شروع به کار کرد
در جلسه ای با حضور امام جمعه ، فرماندار ، معاون فرماندار ،مدیرکل امور بانوان استانداری ، ریاست شبکه بهداشت و درمان ،معتمدین وخیرین شهرستان مجمع خیرین سلامت هرسین شروع به کار کرد .

با هماهنگی و پیگیری های دلسوزانه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین برای اولین بار مجمع خیرین سللامت این شهرستان تشکیل شد .

دکتر حمزه ای در جلسه ای با حضور امام جمعه ، فرماندار ، معاون فرماندار ،مدیرکل امور بانوان استانداری ،معتمدین و مجمع خیرین شهرستان بیان نمود:

تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان خواهیم نمود و دست تمام خیرین سلامت را به گرمی میفشاریم و امیدواریم در این راه موفق باشیم.

وی پس از خیر مقدم در خصوص لزوم توجه ویژه خیرین به معقوله بهداشت و درمان پرداخت و گزارشی از اقدامات انجام شده را برای حضار قرائت نمود .در این جلسه امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین ضمن اشاره به اقدامات خداپسندانه مجمع خیرین سلامت در سراسر کشور طی سخنانی اظهار داشت : مجمع خیرین سلامت شهرستان هرسین با همکاری شبکه بهداشت و درمان زمینه توسعه ، تجهیز و احداث مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان را فراهم می آورند.

 وی در پایان عنوان کرد : در اولین جلسه مجمع و از بین 11 نفر عضو آن سردار حاج مرید محمدی به عنوان رئیس ، دکتر سید مولاداد حسینی به عنوان نائب رئیس و 9 نفر دیگر به عنوان هیأت رئیسه طی رأی گیری انتخاب شدند.در جلسه ای با حضور امام جمعه ، فرماندار ، معاون فرماندار ،مدیرکل امور بانوان استانداری ، ریاست شبکه بهداشت و درمان ،معتمدین وخیرین شهرستان مجمع خیرین سلامت هرسین شروع به کار کرد .

 در این جلسه امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین ضمن اشاره به اقدامات خداپسندانه مجمع خیرین سلامت در سراسر کشور طی سخنانی اظهار داشت : مجمع خیرین سلامت شهرستان هرسین با همکاری شبکه بهداشت و درمان زمینه توسعه ، تجهیز و احداث مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان را فراهم می آورند.

 وی در پایان عنوان کرد : در اولین جلسه مجمع و از بین 11 نفر عضو آن سردار حاج مرید محمدی به عنوان رئیس ، دکتر سید مولاداد حسینی به عنوان نائب رئیس و 9 نفر دیگر به عنوان هیأت رئیسه طی رأی گیری انتخاب شدند.

در پایان با پیشنهاد دکتر حمزه ای مجمع خیرین شهرستان بازدیدی از بیمارستان بعمل آمد که مقرر گردید با توجه به اهمیت افتتاح بخش  و اتاق عمل چشم پزشکی ، تجهیزات مورد نیاز این مهم فراهم گردد.

 

 

خیرین
 خیرین
خیرین
خیرین
خیرین
خیرین

 

۱۳ دی ۱۳۹۵ ۱۹:۴۸
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید