اخبار

مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در هرسین

مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در هرسین
دکتر کریم و معاونین ایشان به شهرستان هرسین سفر کردند

 

در این مراسم که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد

دکتر سعید حمزه ای سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین ضمن خیر مقدم حضور ریاست محترم دانشگاه و همچنین مهمانان گرانقدر در گزارشی کوتاه دست آورد های شبکه بهداشت و درمان هرسین را ارائه نمود ایشان در خصوص پرونده الکترونیک سلامت که از اولویت های معاونت بهداشتی است بیان نمود که زیرساخت های خوبی را فراهم نموده ایم که در این راستا پیشرفت مناسبی داشته باشیم.

دکتر امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین ضمن تشکر از مجموعه کارکنان شبکه بهداشت و درمان طی سخنانی اظهار داشت : در بحث طرح تحول نظام سلامت در شهرستان هرسین خوب عمل شده است و از لحاظ درمانی در وضعیت مطلوبی هستیم .

شاه آبادی عنوان کرد : اجرای طرح تحول نظام سلامت با پیشرفت های چشمگیری در سطح کشور همراه بوده و توانسته است انتظارات درمانی مردم را فراهم کند. وی ادامه داد : اجرای این طرح توسط دولت تدبیر و امید از نیازمندیها و اولویت های مهم کشور بود و کمبود آن به خوبی احساس می شد.

فرماندار هرسین عنوان کرد : کاهش هزینه های درمانی مردم و ارتقای کیفیت خدمات درمانی از مهمترین دستاوردهای این طرح در سطح کشور است و دولت یازدهم تنها دولتی است که تأمین سلامت مردم را در رأس امور و برنامه های خود قرار داد.
شاه آبادی در پایان سخنانش از رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواست نسبت به تأمین داروهای مورد نیاز مردم که برای تهیه آن در سطح شهر با مشکل مواجه هستند در اسرع وقت اقدام کند .

در ادامه حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه هرسین با تشکر از خدمات صورت گرفته توسط دولت در راستای طرح تحول نظام سلامت در سطح کشور طی سخنانی بیان نمود : بحث سلامت از لحاظ دینی ، اخلاقی و عقلی از مسائل و نیازهای مهم جامعه بشری است .
امام جمعه هرسین افزود : حضور بیشتر پزشکان متخصص در بیمارستان از نیازهای مهم و اساسی مردم شهرستان است .

در پایان این مراسم دکتر حسین کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات ، بهداشتی درمانی استان کرمانشاه از طرح تحول نظام سلامت بعنوان تعهد و اولویت دولت در جهت تأمین سلامت مردم یاد کرد و افزود : تأمین سلامت مردم از مؤلفه های مهم دولت است و دستاوردهای آن می بایست در سطح استان تبیین و تشریح شود.

وی افزود : ارائه خدمات می بایست در راستای چالش ها و نیازهای مردم باشد و همه مسئولین می بایست در این راه همدل و همگام باشند و نباید نسبت به حل مشکلات درمانی مردم بی تفاوت باشیم.

دکتر کریم هدف از سفر به شهرستان هرسین را بررسی و بازنگری برنامه ها و زیرساخت های حوزه سلامت بیان نمود و اظهار داشت : در راستای تحقق طرح نظام سلامت در شهرستان هرسین اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که       می توان به ساخت کلنیک تخصصی پزشکان و زایشگاه پیشرفته ، توسعه زیرساخت های بهداشتی و ایجاد آموزشگاه بهورزی اشاره نمود.

11
 
 
1

1
1

۱۹ دی ۱۳۹۵ ۱۶:۰۱
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید