اخبار

تفاهم نامه ژنوم (NGS) پروژه ایرانوم غرب کشور امضا شد

تفاهم نامه ژنوم (NGS) پروژه ایرانوم غرب کشور امضا شد
به منظور ایجاد و گسترش همکاری­های آموزشی، پژوهشی و تشخیصی در زمینه کسب دانش و فناوری توالی یابی نسل جدید ژنوم (NGS) در پروژه ایرانوم، تفاهم نامه سه جانبه ژنوم غرب کشور به امضا رسید.
 
به گزارش معاونت تحقیقات و فناوری، دکتر رضا ملک زاده در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه به صورت سه جانبه و با حضور دکتر عرب، از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر نجم آبادی، نماینده مرکز تحقیقات ژنیتک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به امضاء رسید.
معاون تحقیقات و فناوری افزود: این مرکز به عنوان مرکز ژنوم (NGS) منطقه ۳ کلان آمایشی غرب ایجاد شده و امکان دسترسی محققین کشور خصوصاً محققین منطقه ۳ کلان آمایشی کشور را فراهم می­سازد.
 
 دکتر ملک زاده با اشاره به راه­ اندازی مرکز ژنوم در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در سال گذشته افزود: این مرکز متعهد می شود تا حمایت از مرکز ژنوم غرب کشور و منطقه ۳ آمایشی کشور حمایت های علمی و مشاوره ای مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و تربیت نیروی انسانی متخصص این مرکز را فراهم نماید و برای راه اندازی مرکز NGS  غرب کشور شامل راه اندازی و تجهیزات تخصصی همکاریهای لازم را به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه داشته باشد.
۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید