اخبار

عملکرد مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه در خصوص اربعین

عملکرد مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه در خصوص اربعین

 

توسعه تجهیزات پزشکی تمامی مراکز درمانی کرمانشاه  نگرانی درخصوص تجهیزات پزشکی مصرفی نداریم

 

 

 

 

 

مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تمام بیمارستان های کرمانشاه برای خدمات رسانی به زائرین اربعین آماده هستند و از لحاظ ملزومات پزشکی، کامل و آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند و نگرانی درخصوص تجهیزات پزشکی مصرفی دراین استان نداریم.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، دکترتورج شیرزادیان، مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تشریح اقدامات صورت گرفته در مراکز درمانی ویژه برگزاری ایام اربعین افزود: تمامی مراکزی که درمسیر زائران حسینی از شهرستان کنگاور تا مرکز کرمانشاه هستند با هدف درمان به موقع و موثر به زائران مجهز به مراکز بهداشتی شدند و آماده ارائه خدمات مناسب و مطلوب هستند.
وی با بیان اینکه سال گذشته مرز خسروی به دلیل مسائل امنیتی بسته شده بود تصریح کرد: امسال پیش بینی می شود در صورت بازگشایی مرزخسروی بیش از 500 هزار زائر از این مرز خارج شوند که درهمین راستا تجهیزات پزشکی بیمارستان و اورژانس شهرستان قصرشیرین توسعه داده شده است.
دکترشیرزادیان، با اشاره به تجهیزات انجام شده در بیمارستان قصر شیرین گفت: سال گذشته دو اتاق عمل وهشت تخت دیالیز به بیمارستان 96تخت خوابی شهرستان قصر شیرین افزوده شد و 14تخت ICU نیز مورد بهره برداری قرار گرفت . همچنین علاوه بر تجهیز آزمایشگاه این بیمارستان، امکانات داده شد.

مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: در راستای خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب مجهز به تعدادی تخت ویژه، تخت های بستری و امکانات اورژانسی و دیالیز شدند و شهرستان دالاهو حد فاصل اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب نیز به آزمایشگاه، تخت بستری و اورژانس مجهز شدند.
وی ادامه داد: سال گذشته یک بخش دریکی از بیمارستانهای اسلام آباد غرب مجهز به چندین تخت ویژه، 15تخت ICU و MRI شد که متاسفانه به دلیل زلزله بخشی از این بیمارستان تخریب شدند.
دکترشیرزادیان در خصوص تجهیز بیمارستان های مرکز کرمانشاه گفت: تمام بیمارستان های کرمانشاه برای خدمات رسانی به زائرین اربعین آماده هستند و از لحاظ ملزومات پزشکی، کامل و آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند که درراستای تامین تجهیزات بیمارستانی در این ایام 20 تخت و 30 برانکارد به بیمارستان آیت الله طالقانی تحویل داده شده است.
مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: از سال گذشته حدود یک میلیارد تومان تجهیزات مصرفی و اورژانسی در بیمارستان قصر شیرین انباشت شده است که در صورت باز شدن مرز در سال جاری، نگرانی درخصوص تجهیزات پزشکی مصرفی درکرمانشاه نخواهیم داشت.

 

 

 تهران، خ انقلاب، چهارراه کالج، نبش خیابان خارک، پلاک29

 63420           66724386


Description: https://stat.webconfig.ir/piwik.php?idsite=19&rec=1

 

 

 

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید