اخبار

همایش بازدید از خانه بهداشت روستای سرآب بادیه برگزار گردید

همایش بازدید از خانه بهداشت روستای سرآب بادیه برگزار گردید

 

در روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه 91 مرکز بهداشت شهرستان هرسین اقدام به برگزاری همایش بازدید از خانه بهداشت سرآب بادیه با حضور کلیه پرسنل ستادی ، رده میانی مراکز بهداشتی درمانی و بهورزان نمود.

در این همایش دکتر عبدالمالکی سرپرست شبکه و آقای فرشاد رشیدی سرپرست مرکز بهداشت در زمینه اهداف برگزاری همایش و لزوم توجه ویژه به ارتقاء شاخص های بهداشتی ، بالا بردن سطح کیفی خدمات ارائه شده به خصوص در روستای اقماری و انجام اقدامات در زمینه زیبا سازی فضای فیزیکی در خانه های بهداشت مطالبی را بیان نمودند.

در ادامه خانم سکوتی کارشناس مسئول طرح و گسترش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خانم دکتر شاه حسینی مسئول مرکز بهداشتی درمانی روستایی شماره 2 و سایر همکاران ایشان و خانم سمیرا قدمی بهورز خانه بهداشت سرآب بادیه بر لزوم استفاده از تجربیات موفق کلیه بهورزان و الگوبرداری همکاران از نحوه عملکرد مطلوب و موثر بهورز خانه بهداشت سرآب بادیه تأکید نمودند.

شایان ذکر است در این همایش کلیه شرکت کنندگان ضمن بازدید از پرونده ها و سایر مستندات موجود در خانه بهداشت با توضیحات خانم قدمی در جریان نحوه اجرای برنامه ها و روند اجرای کار قرار گرفتند.

 

۶ اسفند ۱۳۹۱ ۱۰:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید