اخبار

برگزاری مراسم ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین

برگزاری مراسم ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین

در روز سه شنبه مورخه 20/12/92 و همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) ،  روز پرستار و روز بسیج جامعه پزشکی مراسمی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین برگزار گردید.

در این مراسم که رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ، بخشدار مرکزی هرسین ، فرمانده سپاه ناحیه هرسین ،  سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین و جمعی از روسای ادارات هرسین و پرسنل شبکه بهداشت و درمان حضور داشتند پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط آقای حسن آبادی و پخش سرود ملی ، ابتدا دکتر پرویز عبدالمالکی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به خدمت حضار و  تشکر از کلیه پرستاران شاغل در بیمارستان شهدا و مرکز بهداشت شهرستان هرسین بیاناتی راجع به شان و مقام پرستاران ارائه نمودند.

آقای دکتر قلعه سفیدی مسئول محترم بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه و آقای نوری بخشدارمحترم مرکزی شهرستان هرسین از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

درپایان مراسم هم از طرف بسیج جامعه پزشکی استان با اهداء لوح تقدیر و کادو از پزشکان و پرستاران بسیجی نمونه شهرستان هرسین تجلیل بعمل آمد. همچنین از طرف سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین با اهداء لوح تقدیر از پرستاران نمونه قدردانی بعمل آمد.  

 

روز پرستار 
روزپرستار
روزپرستار
روزپرستار
روزپرستار 

۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ۰۹:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید