اخبار

برگزاری یادواره شهدای کارمندی حوزه امام صادق (ع) سپاه ناحیه هرسین

برگزاری یادواره شهدای کارمندی حوزه امام صادق (ع) سپاه ناحیه هرسین
این مراسم به مناسبت هفته مقدس بسیج در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین برگزار گردید

در روز سه شنبه مورخه 4/9/93 و همزمان با پنجمین روز از هفته مقدس بسیج یادوراره شهدای کارمندی شهرستان هرسین با حضور امام جمعه محترم شهرستان هرسین ، فرمانده سپاه ناحیه هرسین ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین و پرسنل ادارات این شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین برگزار گردید.

در این مراسم پس از قرائت آیاتی از کلام الهی توسط برادر کامران سعیدی قاری محترم قرآن کریم و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران ، آقای دکتر فرجی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین ضمن خیرمقدم به حضور مدعوین گرامی در بیاناتی با اشاره به فلسفه پیدایش بسیج ، بسیج را کلمه ای جدید و احیاء شده در ادبیات معاصر این مرز و بوم خواندند و فرمودند : بسیج یک جریان و حرکت عظیم محض نمی باشد بلکه آمیخته ای از تحول و حرکت با معنویت می باشد و لذا انفلاب ایران با بسیج مردم به معنای خاص و عام آن اتفاق افتاد و به پیروزی نسبی نایل آمد و با عمیق شدن فرهنگ بسیجی این پیروزی قطعیت یافت. 

دکتر فرجی در ادامه با اشاره به فدارکاریهای بسیج در 8 سال دفاع مقدس فرمودند: بسیجیان مدرسه عشق به حسین (ع) چنان مست در عشق و عشق ورزی می شدند که سر از پا نمی شناختند و خود را معبر عبور دیگر عاشقان در این دفاع مقدس می کردند و چنان تن پاکشان آماج گلوله می گشت که شناخت آنها از روی جسم پاکشان محال بود و این فقط برای رسیدن یعنی خدایی شدن و دفع زحمت و آسیب برای دیگر همنوعان یعنی مردم خوبشان و ماها در آن نسل و دیگر نسل ها بود که قادر باشیم به خوبی زندگی کنیم و همین گونه شد و می شد.

وی در پایان سخنان خود فرمودند : حال  از خود بپرسیم ، ما بعد از آنان کاری زینبی کردیم در صورتیکه آنان کاری حسینی کردند و رستگار گشتند؟

در ادامه این مراسم حاج آقا باقری امام جمعه محترم شهرستان هرسین نیز در سخنانی هدف از تشکیل این جلسات و مراسمات را تطبیق دادن رفتار فردی ، اجتماعی و اداری خود با شهدای عزیز بیان کردند و مشکل اصلی جوانان را دوری از هویت خود بیان کردند و همه را به تفکر درباره شهدا و راه آنان دعوت کردند.

در پایان مراسم هم به دو خانواده عزیز از شهدای کارمندی شهرستان هرسین لوح تقدیر و هدایایی ار طرف سپاه ناحیه هرسین تقدیم گردید.

بسیج 

بسیج

بسیج

۸ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید