اخبار

نشست هیئت رئیسه دانشگاه عوم پزشکی در هرسین

نشست هیئت رئیسه دانشگاه عوم پزشکی در هرسین
امروز شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین میزبان هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بود

امروز پنجشنبه 94/3/7 شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین میزبان هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بود .

پس از تلاوت قرآن مجید توسط همکار محترم جناب آقای مجید چراغی و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی دکتر فرجی ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان ضمن خیرمقدم  به مدعوین گزارش کاملی از عملکرد شبکه بهداشت ودرمان شهرستان هرسین ارائه نمود و خاطر نشان کرد که در آینده ای نه چندان دور شاهد پیشرفت های چشمگیری در این شهرستان هم در حوزه بهداشت و هم در حوزه درمان خواهیم بود .

پس از وی هر یک از معاونین محترم دانشگاه علوم پزشکی در مورد مسائل مورد نظر گزارشی را ارائه نموده و از نقاط قوت و ضعف همکاران ما مطالبی را بیان نمودند.

دکتر کریم ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی در این نشست ضمن تشکر از تلاش همکاران شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بیان داشتند در خصوص برنامه عملیاتی در حوزه معاونت های مختلف این دانشگاه وجود دارد که حول آنها شبکه های بهداشت شهرستانها باید عمل کنند که خوشبختانه هرسین در این قسمت پیشرو و موفق است.

بهره وری از نیروها و منابع یکی از هدف های دیگری است که دانشگاه آن را پیگیری می کند ، در دانشگاه کارگروه های مختلفی تشکیل شده و در شهرستانها نیز باید انجام شود .

در مورد درآمد زایی شبکه ها باید شبکه های بهداشتی و درمانی تراز مالی خود را مثبت نمایند و در قسمت کسورات و ثبت سامانه ها دقت لازم را داشته باشند.

نیروهای دلسوز را باید مورد توجه قرار داد و در جایگاه واقعی خود قرار گیرند، از نیروهای خوب در واحدهای برتر تشکر و قدر دانی بعمل آید تا الگویی برای دیگران باشد ، نیروها را بر اساس نوع کارایی و شایسته سالاری ارنج نمایید. وی ضمن بیان برخی دیگر از مباحث، در خصوص نیازمندی ها  قولهایی در جهت رفع مشکلات این شهرستان دادند که مورد توجه حاضرین در جلسه گردید.

امام جمعه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین باقری نیز ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین در جلسه ، از دکتر فرجی و تلاشهای ایشان در خصوص هم دلی  در مجموعه بهداشت ودرمان  تشکر نمود. ایشان نیز به برخی از مشکلات پیش روی دکتر فرجی و تیمش اشاره نمود و خواستار توجه بیشتر مسئولین دانشگاه شد.

فرماندار محترم جناب آقای محمدی نیز با تشکر و قدر دانی از حضور ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان ، خواستار فرهنگ سازی بیشتر در زمینه های بهداشتی و درمانی شد .

 

 

هیئت رئیسههیئت رئیسههیئت ریسه
هیئت ریسه
هیئت ریسه
هیئت رئیسه
هیئت رئیسه
 
هیئت ریسه

۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید