اخبار

افتتاح رادیولوژی بیمارستان شهدا هرسین

افتتاح رادیولوژی بیمارستان شهدا هرسین
بمناسبت هفته دولت از دستگاه جدید رادیولوژی بهره برداری شد

افتتاح رادیولوژی بیمارستان شهدای هرسین به مناسبت هفته دولت



در ساعت 9:30 صبح روز جمعه مورخه 6/6/94 دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهدای هرسین با اعتباری بالغ بر6000 میلیون ریال با حضور حجت الاسلام و المسلمین وحید احمدی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ، جناب آقای محمدی فرماندار محترم شهرستان هرسین و سایر مسئولین ادارات شهرستان هرسین افتتاح گردید .

در این مراسم آقای دکتر ایوب فرجی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین با سخنانی ضمن خیر مقدم به مدعوین محترم از حمایت های بی دریغ نماینده محترم مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی ، ریاست محترم دانشگاه و ابلاغ گرفتاری ایشان بخاطر تشکیل جلسه هیئت رئیسه و حضور نیافتن در جمع دوستداران شهرستان و همچنین قدر دانی از فرماندار محترم  در راستای جذب اعتبارات مناسب در قسمت بهداشت و درمان شهرستان هرسین  ، این دستگاه رادیولوژی دیجیتال را یکی از بروزترین و پیشرفته ترین دستگاههای جهان خواندند که بر خلاف مدل قدیمی که در بیمارستان بود علاوه بر نشان دادن بافت سخت قابلیت نشان دادن بافتهای نرم بدن را نیز دارد.

وی در ادامه گفتند که عکس های گرفته شده توسط این دستگاه بصورت آنلاین در بخش های مختلف بیمارستان قابل رویت است و نیازی به گرفتن کلیشه عکس ندارد.

همچنین ایشان در این سخنان واگذاری نگهبانی بیمارستان به تعاونی ناجا و نصب دوربین های مداربسته در کلیه قسمت های بیمارستان را که در جهت افزایش حفاظت و امنیت بیمارستان انجام شده است یکی دیگر از اقذ دامات مهم در این بیمارستان خواندند.

دکتر فرجی در پایان سخنانش از حجت الاسلام احمدی نماینده محترم مجلس و فرماندار محترم خواست همچون گذشته ایشان را در جذب اعتبار جهت کمبودهای موجود در بیمارستان منجمله دستگاه سی تی اسکن و ... حمایت نمایند.

در این مراسم جناب اقای محمدی فرماندار محترم شهرستان و حجت الاسلام وحید احمدی نماینده محترم مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی نیز به ترتیب با ارائه سخنانی ضمن قدردانی از تلاش های دکتر فرجی سرپرست شبکه ، دکتر حمزه ای ریاست بیمارستان و سایر پرسنل در جهت بهبود وضعیت بیمارستان ، اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان شهرستان را مثبت ارزیابی کردند.

رادیورادیو
رادیو
رادیو
رادیو
 
رادیولوژی
رادیولوژِی

۷ شهریور ۱۳۹۴ ۰۰:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید