اخبار

بررسی برنامه FSH monitoring شش ماهه اول سال 94 در مراکز روستایی و خانه های بهداشت شهرستان هرسین

بررسی برنامه FSH monitoring شش ماهه اول سال 94 در مراکز روستایی و خانه های بهداشت شهرستان هرسین
خانم قربانی مدیر مرکز آموزش بهورزی شهرستان ارزیابی میزان عملکرد کارکنان رده های مختلف و چاره جویی جهت ارتقاء میزان عملکرد آنان را از اهداف اصلی این جلسه دانست

مرکز آموزش بهورزی شهرستان هرسین در مورخه 21/8/94 اقدام به بررسی برنامه FSH monitoring شش ماهه اول سال 94 جهت مراکز روستایی و خانه های بهداشت مراکز بیستون و چشمه کبود نمود.

در این جلسه که با حضور کلیه رئیس مرکز بهداشت و کارشناسان ستادی ، کارشناسان و بهورزان مراکز بیستون و چشمه کبود برگزار گردید نکات قابل پیگیری و نمرات پایش کلیه بهورزان و کارکنان رده میانی در این مراکز بررسی و تذکرات لازم در جهت رفع نواقص داده شد.

در این جلسه مهندس سهرابی ریاست مرکز بهداشت شهرستان هرسین و سرکار خانم سکوتی کارشناس مسئول طرح و گسترش در بیاناتی اهداف برنامه  را بطور کامل تشریح و آنرا برنامه مفیدی در جهت ارتقاء توان کارکنان و شاخص های بهداشتی عنوان کردند.

همچنین آقای مجید کریمی کارشناس مسئول مبارزه با بیماریها فرصت را مغتنم شمرده و در خصوص فرمهای کنترل و پیشگیری بیماریهای مشترک انسان و دام با محوریت تب مالت و هاری مطالبی را عنوان کردند. وی همچنین بر لزوم آموزش جمعیت تحت پوشش و پیگیری موارد مشکوک تاکید کردند.


9
8
7
6
5 

۲۳ آبان ۱۳۹۴ ۲۲:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید