اخبار

با عاملین فروش غیر مجاز مکمل های دارویی ، ورزشی و پودرهای بدنسازی با شدت بیشتری برخورد می شود.

با عاملین فروش غیر مجاز مکمل های دارویی ، ورزشی و پودرهای بدنسازی با شدت بیشتری برخورد می شود.
جلسه هماهنگی ادارات ورزش و جوانان و اماکن نیروی انتظامی با مرکز بهداشت شهرستان هرسین در راستای رسیدگی به مشکلات باشگاههای ورزشی و برخورد با عاملین غیر مجاز فروش مکمل های ورزشی برگزار گردید.

در این جلسه که امروز شنبه 30 آبان ماه در دفتر ریاست مرکز بهداشت شهرستان هرسین برگزار گردید نمایندگانی از ادارات اماکن نیروی انتظامی و ورزش و جوانان ، همچنین کارشناسان نظارت بر غذا و داروی شبکه بهداشت هرسین و کارشناس مسئول بهداشت محیط حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه جناب آقای مهندس سهرابی ریاست مرکز بهداشت شهرستان هرسین ضمن بیان مطالبی در خصوص عوارض مکمل های غیر مجاز ورزشی ، اهمیت همکاری بین بخشی در راستای ساماندهی به باشگاههای ورزشی و برخورد قاطع تر با عاملین فروش مکمل های دارویی ، ورزشی را شرح دادند.

سپس سرکار خانم جوزی کارشناس نظارت بر غذا و داروی شبکه بهداشت تفاهم نامه همکاری بین معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ادارات ورزش و جوانان استان و پلیس نظارت بر اماکن عمومی را قرائت و بر اجرای این تفاهم نامه تاکید کردند.

نمایندگان ادارات ورزش و جوانان و اماکن نیروی انتظامی شهرستان هرسین نیز در راستای اجرای تفاهم نامه قول همکاری با کارشناسان مرکز بهداشت  را دادند.

در این تفاهم نامه بر برگزاری مستمر جلسات برون بخشی ، اخذ تعهدنامه از اماکن و باشگاههای ورزشی مبنی بر عدم عرضه مکمل های ورزشی ، برگزاری جلسات آموزشی و نصب بنر در رابطه با مکمل های دارویی ، ورزشی در باشگاهها و دبیرستان های سطح شهر ، برگزاری گشت مشترک با ادارات ذیربط و تعزیرات حکومتی و ... تاکید شده است.

3
2
1

۳۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید