اخبار

بازدید کارشناسان وزارت بهداشت از برنامه پزشک خانواده روستایی و برنامه حاشیه نشین شهرستان هرسین

بازدید کارشناسان وزارت بهداشت از برنامه پزشک خانواده روستایی و برنامه حاشیه نشین شهرستان هرسین
این کارشناسان روند اجرای برنامه ها ، هزینه کرد اعتبارات برنامه ها ، تجهیزات و امکانات ، بکارگیری نیروی انسانی و ... را مثبت ارزیابی کردند.

کارشناسان معاونت بهداشتی و مالی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه مورخ 01/09/94 از اقدامات و فعالیت های انجام شده در قالب برنامه پزشک خانواده روستایی و برنامه حاشیه نشین در شهرستان هرسین بازدید نمودند.

در طی این بازدید مرکز بهداشتی درمانی روستایی چهر ، پایگاههای سلامت برونسپاری شده ، مرکز سلامت جامعه و ستاد مرکز بهداشت مورد پایش قرار گرفت و پس از بررسی کامل کلیه آیتم های مورد نظر وزارتخانه از هزینه کرد اعتبارات برنامه ها ، تجهیزات و امکانات مراکز و پایگاههای تابعه ، بکارگیری نیروی انسانی و آموزش آنان بر اساس بسته خدمتی مصوب ، برنامه ریزی و نظارت مدیریتی ، پرداخت به موقع پرسنلی و ... ابراز رضایتمندی نمودند.

در ضمن بازدید کنندگان از آقای دکتر فرجی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین بدلیل حمایت های همه جانبه از این برنامه ها و آقای مهندس سهرابی رئیس مرکز بهداشت شهرستان و سرکار خانم سکوتی کارشناس مسئول طرح و گسترش بدلیل اجرای دقیق آنها در سطح شهرستان کمال تشکر و قدردانی را نمودند.

۲ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید