اخبار

برگزاری سومین جلسه شورای بهورزی شهرستان هرسین در سال 94

برگزاری سومین جلسه شورای بهورزی شهرستان هرسین در سال 94
سرکار خانم قربانی مدیر آموزشگاه بهورزی شهرستان هدف از برگزاری این شورا را حل مشکلات حرفه ای ، رفاهی ، اداری ، تشکیلاتی و ... بهورزان دانست.

 

سومین جلسه شورای بهورزی شهرستان هرسین در سال 94 در روز پنج شنبه 05/09/94  ، با حضور ریاست محترم مرکز بهداشت ، مدیر مرکز آموزش بهورزی،کارشناس مسئول طرح و گسترش و نمایندگان بهورزان این شهرستان در دفتر ریاست مرکز بهداشت برگزار گردید . در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل ، موضوعات و مسایل مدنظر حاضرین مورد بحث و بررسی قرار گرفته و مصوبات ، جهت پیگیری و اجرا به حاضرین ابلاغ گردید .

خانم قربانی مدیر آموزشگاه بهورزی شهرستان در توجیه برگزاری جلسات مستمر این شورا اظهار داشتند : باتوجه به اینکه بخش قابل توجهی از کارکنان بهداشتی شهرستان  را بهورزان تشکیل میدهند ، اهمیت دادن به مسایل و مشکلات این قشرزحمتکش که سنگربانان جبهه سلامت در مقابل نابسامانیهای جامعه می باشد از حساسیت زیادی برخوردار است . به منظور پویایی و ارتقاء توان علمی و اجرایی بهورزان و افزایش انگیزه آنان در جهت ارائه خدمات مطلوب ، تشکیل شورای بهورزی بستر مناسبی است تا مشکلات حرفه ای ، رفاهی ، اداری و تشکیلاتی آنان را مورد توجه قرار دهد.


4
3
2
1

۱۰ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید