اخبار

دیدار فرماندار و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین با ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

دیدار فرماندار و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین با ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
در این دیدار اهم مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان هرسین با ریاست محترم دانشگاه در میان گذاشته شد.

 

با توجه به وجود برخی مشکلات در حوزه بهداشت و درمان شهرستان و لزوم حل این مشکلات ، در روز دوشنبه مورخه 09/09/94 جناب آقای محمدی فرماندار محترم شهرستان هرسین به همراه جناب آقای دکتر فرجی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین با حضور در دفتر جناب آقای دکتر کریم ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از توجهات ویژه ایشان به شهرستان هرسین و اشاره به برخی اقدامات ماندگار در شهرستان هرسین در سال اخیر ، به بیان این مشکلات پرداختند.

برخی از مشکلات عمده بهداشت و درمان شهرستان  بویژه در حوزه درمان که در این دیدار مطرح گردید عبارتند از:

-          جذب متخصص در رشته های مورد نیاز شهرستان به توجه به جمعیت بالای شهرستان و مراجعات بیماران از استان لرستان بدلیل نزدیکی و همجواری به شهرستان

-          راه اندازی و تجهیز مرکز فوریت های پزشکی چهر و چشمه کبود - که لازم به یادآوری است قبلا مکاتبات متعددی جهت راه اندازی آن مراکز به عمل آمده با توجه به اینکه ساختمان این مراکز آماده بهره برداری  و فقط نیازمند استخدام نیرو و تخصیص آمبولانس می باشد.

-          خرید و راه اندازی دستگاه CT scan جهت رفاه حال بیماران و کاهش اعزام بیماران به مرکز استان - که جا دارد از نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی به دلیل پیگیری های عملی و اولیه ایشان تقدیر و تشکر بعمل آوریم.

-          بکارگیری نیروهای خدماتی و پشتیبانی در شبکه با توجه به نیاز مبرم

جناب آقای دکتر کریم نیز در این دیدار ضمن تشکر از توجه و همکاری فرماندار محترم شهرستان با شبکه بهداشت و تایید این مشکلات در شهرستان هرسین ، قول مساعدت و پیگیری لازم را با همکاری نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی دادند.

در این دیدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین نیز از عنایت و توجه ویژه حجت الاسلام و المسلمین حاج وحید احمدی نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جناب آقای دکتر کریم ریاست محترم دانشگاه و معاونین محترم ایشان تقدیر و تشکر نمودند.


2
1

۱۵ آذر ۱۳۹۴ ۰۸:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید