اخبار

برگزاری جلسات آموزشی پیشگیری از آنفلوانزای H1N1 در برخی از ادارات شهرستان هرسین

برگزاری جلسات آموزشی پیشگیری از آنفلوانزای H1N1 در برخی از ادارات شهرستان هرسین
پیرو برنامه های تدوین شده مرکز بهداشت شهرستان هرسین و ستاد بحران شهرستان در زمینه پیشگیری و کنترل موج جدید آنفلوآنزا ، دو جلسه آموزشی در ستاد فرماندهی انتظامی و هلال احمر شهرستان برگزار گردید.

 

امروز دوشنبه مورخه 23/09/94 جلسه آموزشی پیشگیری و کنترل آنفلوآنزا رأس ساعت 8 صبح در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار گردید. در این جلسه آقای مجید کریمی کارشناس مسئول بیماریهای مرکز بهداشت شهرستان هرسین ضمن بیان کلیاتی در خصوص بیماری آنفلوآنزا ، مهمترین علائم ، راههای پیشگیری ، افراد در معرض خطر بیشتر و تفاوت های آنفلوآنزای H1N1 با آنفلوآنزای ساده و سرماخوردگی را بطور مفصل جهت حاضرین تشریح کردند.

وی همچنین با اشاره به اینکه نیازی به تزریق واکسن همگانی نیست اظهار داشتند با رعایت مسائل بهداشت فردی هیچگونه جای نگرانی وجود ندارد.

آقای کریمی همچنین در پایان این جلسه به سئوالات حاضرین در خصوص بیماری آنفلوآنزا جواب دادند.

 

همچنین امروز جلسه مشابهی در این خصوص به همت جمعیت هلال احمر شهرستان هرسین در ساعت 11 ظهر و در محل کلاسهای آموزشی این جمعیت برگزار گردید که در این جلسه نیز آقای کریمی کارشناس مسئول بیماریها ، حاضرین را با بیماری آنفلوآنزا ، مهمترین علائم ، راههای پیشگیری ، افراد در معرض خطر بیشتر و تفاوت های آنفلوآنزای H1N1 با آنفلوآنزای ساده و سرماخوردگی آشنا کردند.


2
2
2
2

۲۳ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید