اخبار

نشست بررسی مشکلات بهورزان شهرستان هرسین با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی

نشست بررسی مشکلات بهورزان شهرستان هرسین با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی
در این جلسه علاوه بر مشکلات بهورزان ، مشکلات طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت نیز در حضور نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح گردید.

 

جلسه مشکلات طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و پیگیری مشکلات بهورزان در مورخه 26/09/94 با حضور حجت الاسلام وحید احمدی نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی ، مسئولین شبکه بهداشت و درمان و بهورزان شهرستان هرسین برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه آقای دکتر فرجی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین ضمن خیر مقدم به نماینده مجلس و هیئت همراه و سایر مدعوین ، ابراز امیدواری کرد مشکلات حوزه بهورزی با برگزاری چنین جلساتی حل شود . وی همچنین از پرداخت کارانه سه ماهه دوم بهورزان و افزایش چشمگیر آن خبر داد.

در ادامه این جلسه سرکار خانم سکوتی کارشناس مسئول طرح و گسترش مرکز بهداشت پس از گزارش عملکرد مرکز بهداشت در سال جاری ، به بیان مشکلات طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و همچنین مشکلات بهورزان پرداختند. همچنین آقای خسروی نماینده بهورزان شهرستان نیز در سخنانی خواسته های خود را از نماینده مجلس مطرح کردند.

در بخش دیگری از مراسم حجت الاسلام و المسلمین وحید احمدی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی ضمن اشاره به حدود وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس فرمودند: در حدود اختیارات یک نماینده ، مشکلات بهورزان را با جدیت پیگیری خواهم کرد و در جلسه بعدی نتایج آنرا به بهورزان محترم ابلاغ خواهم کرد.

وی در این جلسه همچنین با اشاره به عملکرد چند ساله خود در حوزه بهداشت و درمان ، اقداماتی که در این زمینه و با پیگیری های ایشان در سطح شهرستان انجام گرفته را بیان نمودند.


11
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3

۲۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۲:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید