اخبار

پرستاری که در محیط خارج از بیمارستان هم حس انسان دوستانه و کمک به مجروحین و حادثه دیدگان داشت

پرستاری که در محیط خارج از بیمارستان  هم حس انسان دوستانه و کمک به مجروحین و حادثه دیدگان داشت
خانم ویدا باوندپور پرستار فداکار بیمارستان شهدای هرسین پس از مواجهه با تصادف خونین جاده هرسین علاوه بر انجام وظایف پرستاری در محل ، دو مصدوم این حادثه را قبل از رسیدن فوریت های پزشکی و با ماشین شخصی به بیمارستان منتقل می نماید.

چندی پیش در حدود 12 کیلومتری جاده هرسین به کرمانشاه تصادف خونین یک خودرو پراید با پیکان وانت به وقوع پیوست که متاسفانه در این تصادف 7 نفر از هموطنان کشته شدند.

بر اساس اظهارات شاهدان عینی در آن تصادف و قبل از رسیدن اورژانس ، خانمی با مدیریت صحنه تصادف ، ضمن معاینه بیماران دو نفر از مصدومین را که بچه های یکی دو ساله بودند با ماشین شخصی و فداکاری کامل با آن وضع خونریزی به بیمارستان منتقل کرده به نحوی که از طرف پرسنل اورژانس و بستگان حادثه دیدگان از ایشان تشکر بعمل آمده است.

پس از این اظهارات ما پیگیر این ماجرا شدیم و متوجه شدیم که این شخص فداکار خانم ویدا باوندپور پرستار اورژانس بیمارستان شهدای هرسین بوده است که وی در گفتگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین اظهار داشتند : پس از اتمام یک شیفت خسته کننده در بیمارستان هرسین حدودهای ساعت 8:30 شب در حال بازگشت به منزل در شهرستان صحنه بودم که متوجه این تصادف وحشتناک شدم ، پس از بررسی صحنه تصادف و کمک به مصدومین متوجه شدم دو نفر از سرنشینان پراید که بچه بودند زنده هستند . حال دو بچه به شدت وخیم بود و در این زمان از شب هر چه تلاش کردم کسی حاضر نشد آنها را به بیمارستان منتقل کند و احساس کردم که شاید تا اورژانس برسد فرصت برای این دو بچه از دست برود. از یکی از حاضرین کمک گرفتم و بچه ها را داخل ماشین شخصی خودم گذاشتم و به بیمارستان منتقل کردم .

وی همچنین اظهار داشتند من این کار را به خاطر رضای خدا ، حس انسان دوستانه  و سوگندی که جهت حرفه مقدس پرستاری که همانا کمک به بیماران است انجام داده ام و دوست دارم این کار بین من و خدایم محفوظ بماند و رضایت ندارم در رسانه ای منتشر شود.

در عین حال پرستاران اورژانس بیمارستان شهدای هرسین در این راستا اظهار کردند: این پرستار نمونه و فداکار پس از انتقال مجروحین به بیمارستان با وجودی که شیفت وی به پایان رسیده بود همچنان تا ساعت 12 نیمه شب در بیمارستان مانده و به مصدومین این حادثه کمک کرده است.

پس از اینکه این همکار فداکار اجازه انتشار این خبر را به ما نداد ما دکتر فرجی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین را در جریان قرار دادیم و سرپرست شبکه ضمن اهداء لوح تقدیر و تشکر از خلوص نیت وی به ایشان فرمودند این قبیل کارها بایستی بازتاب داشته باشد تا علاوه بر شناخت چنین افراد فداکاری ، الگویی برای دیگران باشد که کمک به هم نوع را در هیچ شرایطی فراموش نکنند. و سرانجام پس از ماهها با اصرار مسئولین شبکه ، ایشان اجازه انتشار این خبر را به ما دادند.

۳۰ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۰۰
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید