اخبار

برگزاری جشنواره غذای سالم به مناسبت بسیج ملی کاهش مصرف قند ، نمک و چربی در شهرستان هرسین

برگزاری جشنواره غذای سالم به مناسبت بسیج ملی کاهش مصرف قند ، نمک و چربی در شهرستان هرسین
این جشنواره با حضور معاون محترم فرماندار ، بخشدار مرکزی ، ریاست مرکز بهداشت ، مسئولین و کارکنان برخی از ادارات شهرستان در روستای چشمه کبود برگزار گردید.

 

در این مراسم که به همت واحد بهداشت خانواده و تغذیه مرکز بهداشت شهرستان هرسین ، خانم نورمحمدی بهورز مرکز بهداشتی درمانی روستایی چشمه کبود وخانم کاکاوند مدیر مدرسه این روستا برگزار گردید، شرکت کنندگان در مسابقه آشپزی ، غذاهای خود را که با محوریت مصرف صحیح و اصولی قند ، نمک و چربی تهیه شده بود به معرض نمایش گذاشتند .

در این مراسم مهندس سهرابی رییس مرکز بهداشت و مدیر غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن خیرمقدم به مدعوین و حضار محترم ، توضیحات کاملی درزمینه مضرات نمک،قند وچربی ومیزان مجاز هریک از آنها ارایه دادند.

درادامه مهندس میرزا حسینی معاون فرمانداری شهرستان به ارایه سخنرانی پرداخت و ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم ، اجرای این برنامه ها را مثبت ارزیابی کردند.

 سپس برنامه های فرهنگی درادامه مراسم اجرا شد و پس از این برنامه ها ، مدعوین هریک از غذاها را تست کردند و پس از تست غذاهای جشنواره با اولویت غذاهای سالم و تأکید بر کاهش مصرف قند ، نمک و چربی، شش نمونه ازغذاها به انتخاب داوران انتخاب شد و از برندگان با جوایزی که توسط واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت شهرستان هرسین تهیه شده بود ، تقدیر بعمل آمد.

در پایان مراسم از مهمانان با آش محلی که توسط مدیر مدرسه روستای چشمه کبود تهیه شده بود پذیرایی بعمل آمد.


1
1
1
1
1
1
1
1

۱۷ دی ۱۳۹۴ ۰۸:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید