اخبار

نمایشگاه سفره سلامت در پارک امام علی (ع) هرسین

نمایشگاه سفره سلامت در پارک امام علی (ع) هرسین
در بیست و یکم فروردین ماه سال جاری و چهارمین روز از هفته سلامت نمایشگاه سفره سلامت با برنامه های مختلف در حضور سرپرست شبکه و ریاست مرکز بهداشت برپا گردید
 در بیست و یکم فروردین ماه سال جاری و چهارمین روز از هفته سلامت واحد ها بهداشت خانواده و آموزش سلامت مرکز بهداشت با همکاری اداره آموزش ، شرکت شیر و لبنبات پاستوریزه بیستون ، کمیسیون امور بانوان و شیلات استان کرمانشاه اقدام به برپایی نمایشگاه یکروزه ای با عنوان سفره سلامت نمود .
در این نمایشگاه با برپایی 7 تخته چادر در فضای پارک امام عی (ع) شهر هرسین برنامه های متنوعی اجرا گردید ازجمله :
اجرای مسابقه آشپزی با حضور رابطان سلامت و زنان عضو کمیسیون امور بانوان و انتخاب 8 آشپز برتر و اهداء جوایزی به آنها - پخت نان و شیرینی سنتی در محل نمایشگاه – آموزش نحوه پاک کردن و آماده سازی آبزیان به همراه آموزش طبخ انواع غذاها با ماهی توسط مربی دوره دیده مدیریت جهاد کشاورزی و خانم همتی کارشناس شیلات استان کرمانشاه – ارائه مشاوره تغذیه به همراه پخت آش رشته در محل نمایشگاه . گفتنی است حدود1000 دانش آموز دختر مقاطع راهنمایی و دبیرستان از این نمایشگاه بازدید نمودند .
ارائه آموزش و مشاوره در زمینه تغذیه سالم ، میان وعده های مفید و توزیع انواع پمفلت ، تراکت ، CDآموزشی در خصوص تغذیه سالم از دیگر اقدامات انجام گرفته در این نمایشگاه بود .
شایان ذکر است در این نمایشگاه با همکاری و حمایت شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون به منظور فرهنگ سازی و ارائه الگوی تغذیه سالم شیر و لقمه های نان و پنیر در بین بازدید کنندگان توزیع گردید
۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۱:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید