اخبار

مراسم کوهپیمایی به مناسبت هفته سلامت

مراسم کوهپیمایی به مناسبت هفته سلامت
در راستای استراتژی های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در سال جاری و تاکید بر تحرک فیزیکی این مرکز اقدام به برگزاری همایش کوهپیمایی خانوادگی با حضور پرسنل و داوطلبان سلامت نمود
ورزش ، نشاط و رفتار های سالم
 
این شعار پارچه نوشته ای بود که کارکنان و رابطان سلامت شبکه بهداشت و درمان هرسین در روز جمعه بیستم فروردین ماه سالجاری در حین کوهپیمایی با خود حمل می کردند.
از آنجا که بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت سالانه دو میلیون نفر در جهان به دلیل بی تحرکی و ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی جان خود را از دست میدهند و در راستای استراتژی های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در سال جاری و تاکید بر تحرک فیزیکی این مرکز اقدام به برگزاری همایش کوهپیمایی خانوادگی با حضور پرسنل و داوطلبان سلامت نمود . در این مراسم شرکت کنندگان پس از سعود به ارتفاعات شیرز در محیطی صمیمی به صرف صبحانه پرداختند . شایان ذکر است در ادامه همایش با همایت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه ضمن برگزاری مسابقه فرهنگی تعدادی دیوان حافظ و سعدی به عنوان یادبو بین شرکت کنندگان توزیع گردید .
دکتر امیری ریاست مرکز بهداشت در گفتگو با روابط عمومی برگزاری چنین برنامه هایی را موجب ایجاد و تقویت روحیه دوستی و همدلی میان پرسنل شبکه و افزایش انگیزه کاری در آنان دانست.
۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۲:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید