اخبار

کارگروه سلامت و امنیت غذایی و کمیته جامعه ایمن شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد

کارگروه سلامت و امنیت غذایی و کمیته جامعه ایمن شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد
در این جلسه که به ریاست فرماندار محترم شهرستان برگزار گردید علاوه بر پیگیری مصوبات قبلی ، مشکلات و معضلات بهداشتی شهرستان و یکسری پیشنهادات در خصوص بالا بردن سطح ایمنی جامعه مطرح گردید.

امروز چهارشنبه 23 دیماه کارگروه سلامت و امنیت غذایی و کمیته جامعه ایمن شهرستان به ریاست جناب آقای محمدی فرماندار شهرستان هرسین و در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل جلسه داد. 

در این جلسه که با حضور روسای ادارات شهرستان برگزار گردید ، ابتدا مهندس علی جمشیدی نماینده مرکز بهداشت شهرستان و دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی ، مصوبات جلسه قبل و نتیجه آنرا قرائت و سپس با اشاره به مشکلات بهداشتی شهرستان دستور کار جلسه را عنوان کردند و با توجه به مشکلات مطرح شده ادارات ذیربط و مسئول پیگیری هر برنامه مشخص و صورتجلسه گردید. در این جلسه برنامه های روز هوای پاک ( 29 دی ) نیز مطرح گردید.

در ادامه مهندس مجید کریمی دبیر کمیته جامعه ایمن شهرستان پس از قرائت مصوبات جلسه قبلی ، پیشنهادات خود را در راستای ارتقاء ایمنی جامعه مطرح کردند و مصوبات صورتجلسه گردید.

فرماندار محترم شهرستان در این جلسه بر مشارکت کلیه ادارات در راستای پیگیری مصوبات و حل معضلات بهداشتی و ایمنی شهرستان تأکید کردند.

1
1
1
1

۲۳ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید