اخبار

برگزاری دوره تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد در هرسین

برگزاری دوره تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد در هرسین
این دوره با همکاری ستاد بسیج مبارزه با مواد مخدر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین و در روزهای 18 و 19 بهمن ماه برگزار شد.

 

در ابتدای این دوره آموزشی که در حدود 100 نفر از کارکنان ادارات سطح شهرستان حضور داشتند پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ، دکتر فرجی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن خیر مقدم به مدعوین گرامی و تقدیر از برگزاری این برنامه اظهار داشت آمار نشان دهنده این موضوع است که در بیست سال گذشته مصرف مواد مخدر رشد چشمگیری داشته به طوری که رشد اعتیاد بیش از سه برابر رشد جمعیت بوده است.

وی افزود افراد در معرض این آسیب اجتماعی عمدتأ در سنین 35سال هستند و البته این روند در وضعیت قشر بانوان و تحصیلکرده هم نگران کننده است.

سپس در ادامه  دکتر بکیان استاد دانشگاه رازی کرمانشاه ، دکتر بابایی دکترای مشاوره ، دکتر سیفعلی از ستاد بسیج پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان ، دکتر  صفدری دکترای مشاوره و سایر مدرسین در دو روز متوالی در خصوص اعتیاد و آسیب هایی که از این طریق متوجه جامعه می شود و همچنین راه های پیشگیری از آن ، انواع مواد مخدر ، شیوه های متداول ترک اعتیاد ، آموزش مهارت های مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و ... مطالب مفید و جامع و کاملی را برای مدعوین ارائه نمودند.

به شرکت کنندگان در این دوره کارت مربیگری پیشگیری از اعتیاد از طرف ستاد بسیج مبارزه با مواد مخدر داده می شود.


11
1
1
1
1

۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ۲۰:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید