اخبار

افتتاح دو باب خانه بهداشت بازسازی شده کاشانتو و آزان وازان در بخش بیستون به مناسبت دهه مبارک فجر

افتتاح دو باب خانه بهداشت بازسازی شده کاشانتو و آزان وازان در بخش بیستون به مناسبت دهه مبارک فجر
ساختمان این دو خانه بهداشت هر کدام در زیر بنای 76 مترمربع با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 400 میلیون ریال در سالجاری تخریب و بازسازی شده اند.

در روز سه شنبه 20/11/94 به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر دو باب خانه بهداشت کاشانتو و آزان وازان در بخش بیستون با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 400  میلیون ریال و با حضور فرماندار شهرستان هرسین ، معاون  فرماندار ، بخشدار مرکزی ، ریاست کمیته امداد و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین افتتاح گردید.

ساختمان این دو باب خانه بهداشت در سال 1394 با مشارکت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان هرسین و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تخریب و بازسازی شده اند.

دکتر فرجی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین در این افتتاحیه و در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار محترم و حمایت های ایشان ، از ریاست محترم کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان هرسین بدلیل مشارکت مالی در اجرای این پروژه ها تشکر و قدردانی کردند. وی همچنین در خصوص روند اجرای پروژه ها ، چگونگی تامین اعتبارات آنها و شرح وظایف بهورزان خانه بهداشت مطالبی را عنوان کردند.

در ضمن کلیه تجهیزات اداری و پزشکی این دو خانه بهداشت در قالب طرح زیبا سازی مراکز و خانه های بهداشت خریداری و تحویل گردیده است.

گزارش تصویری افتتاحیه و نمای داخلی و خارجی دو خانه بهداشت


3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3

 

 

۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید