اخبار

پنج شنبه خونین در جاده های هرسین

پنج شنبه خونین در جاده های هرسین
وقوع چند مورد تصادف در جاده های هرسین

   حمید ویسی مسئول فوریتهای پزشکی شهرستان هرسین :

در مورخه 95/2/9 حوالی ساعت 14/00 وازگونی یک دستگاه پراید گزارش داده شد که بلافاصله اکیپ فوریتهای پزشکی بیستون به محل اعزام شد که 2 مجروح داشت . پس از اقدامات درمانی لازم بیماران به بیمارستان طالقانی کرمانشاه انتقال داده اند.

سپس در حدود ساعت 20/30 دقیقه گزارش یک مورد واژگونی موتور سیکلت در جاده داوودی دریافت شد که اکیپ فوریتهای پزشکی هرسین به محل اعزام گردیدو مصدوم که از ناحیه پای راست به شدت صدمه دیده بود با اقدامات مفید و سریع پرسنل و پس از  اقدامات لازم به بیمارستان طالقانی کرمانشاه اعزام گردید.

در حوالی ساعت 21/00 نیز بر اثر برخورد خودرو با موتورسیکلت 4 نفر مجروح گردید که پس از اقدامات درمانی اولیه همه مصدومان به بیمارستان انتقال داد شدند

مجددا در ساعت 23/15 واژگونی یک دستگاه پی کی در کمربندی شمالی هرسین به طرف نور آباد گزارش داده شد که بلافاصله اکیپ فوریتهای پزشکی به محل اعزام شدند که در این حادثه 3 نفر دیگر مجروح و در داخی خودرو گیر افتاده بودند که با تلاش پرسنل و مردم از خودرو بیرون کشیده شدند و اقدامات لازم درمانی بر روی آنها صورت گرفت و سپس به بیمارستان شهداء هرسین انتقال د اده شدند.

اینجانب از زحمات پرسنل فوریتها پزشکی تشکر و قدردانی می نمایم که ماموریت پست سر هم را به خوبی انجام دارند.لازم به ذکر است در این مورخه 10 مورد مصدوم تصادفی به بیمارستان انتقال داده شد که خوشبختانه فوتی نداشت .

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۸:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید