اخبار

تشکیل کمیته التور در شهرستان هرسین

تشکیل کمیته التور در شهرستان هرسین
اولین کمیته پیشگیری از بروز بیماری التور در روز شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور رئیس مرکز بهداشت در محل دفتر معاونت بهداشتی شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد .
 
اولین کمیته پیشگیری از بروز بیماری التور در روز شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور رئیس مرکز بهداشت ، کارشناس مسئول واحد بیماری ها ، آموزش سلامت ، بهداشت مدارس، کارشناس بیماری های واگیر ، معاونت درمان و مسئول آزمایشگاه در محل دفتر معاونت بهداشتی شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد . در این جلسه ابتدا رئیس مرکز بهداشت به بحث و بررسی در خصوص ضرورت و اهمیت پیشگیری از بروز بیماری التور ، شناسایی ، بیمار یابی و ارجاع بیماران اسهالی با استفاده از امکانات موجود در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان پرداخت.
پس از آن آقای سعیدی کارشناس بیماریهای واگیر به اقدامات انجام شده در بیمارستان مبنی بر تامین امکانات آزمایشگاهی ، تخت بستری و آموزش کارکنان به منظور ارسال به موقع گزارشات مربوطه اشاره نمود . در پایان جلسه همچنین پس از بررسی اقدامات انجام شده در واحد بیماریها و ارائه برخی راهکار ها از سوی حاضران نسبت به تنظیم صورتجلسه ای در 11 بند اقدام شد.
۱۴ تیر ۱۳۸۹ ۱۱:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید