اخبار

دکتر مرادی: دو دستگاه سی تی اسکن به شهرستانهای شرق استان اختصاص یافت

دکتر مرادی: دو دستگاه سی تی اسکن به شهرستانهای شرق استان اختصاص یافت
نشست سه جانبه رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم‌ پزشکی ، سلیمانی نماینده مردم هرسین ، صحنه و‌ کنگاور در مجلس شورای اسلامی و مدیران حوزه سلامت شهرستان هرسین صبح روز یکشنبه دهم آذرماه در این شهرستان برگزار شد.

 

رییس دانشگاه کمک های نماینده مردم در شهرستان های حوزه شرق استان را موجب نتیجه بخشی پیگیری های دانشگاه دانست و گفت دو دستگاه سی تی اسکن به شهرستانهای شرق استان اختصاص یافته که دستگاه ها خریداری شده و در حال اقدام برای ساخت مکان مناسب هستیم.

دکتر مرادی افزود: در زمینه تجهیزات سرمایه ای کار بسیار بزرگی انجام‌گرفته و‌ دستگاه های پیشرفته ، گران بها و مدرن دنیا به استان کرمانشاه اختصاص یافته است. 

وی بیان کرد :در زمینه ایجاد زیرساخت ها علی رغم‌مشکلات بودجه ای ،پروژه های دانشکده پزشکی و خوابگاه ۴۰۰نفره را شروع کرده ایم ، ساخت ۳۲ واحد اقامتی پزشکان و بسیاری پروژه های دیگر در استان در حال اجرا است

رئیس دانشگاه تامین نیروهای تخصصی و عمومی برای پروژه های جدید ، شهرستان ها و مراکز مختلف را از جمله چالش های دانشگاه است که نیاز به همکاری مجمع نمایندگان دارد.

وی با اشاره به اینکه خدمات سلامت ، بی وقفه ، لازم و ‌همیشگی است و نمی توان این خدمات را قطع یا کاهش داد گفت: در این میان طلب های ما از بیمه ها ، خدمت را برای ما بسیار سخت تر کرده و علاوه بر آن از محل ارزش افزوده نیز ده ماه است مبلغی به دانشگاه داده نشده است.

دکتر مرادی افزود: این عدم پرداخت ها باعث شده حق الزحمه پزشکان و پرسنل بیمه روستایی که از جوانان‌خوب ما هستند و‌ در نقاط دور خدمت می کنند را به سختی و‌ با تاخیر می توانیم فراهم‌کنیم

وی اظهار داشت: چند برابر شدن هزینه های بیمارستانها منجر به ضعیف شدن تدریجی مجموعه می شود اما ما خدمات را به بهترین شکل انجام داده ایم

در ادامه این نشست  نماینده مردم شهرستان‌های هرسین، کنگاور و صحنه در مجلس شورای اسلامی نیز عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را در خدمات نظام سلامت مناسب و شایسته قدردانی دانست.

حسن سلیمانی با بیان اینکه پیشرفت در تامین امکانات آموزشی ، بهداشتی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و به ویژه مراکز خدمات بهداشتی،  درمانی در شهرستانها چشمگیر است گفت: این پیشرفت را در استان مرهون زحمات بی شائبه رئیس دانشگاه و معاونان و مدیران پر توان دانشگاه هستیم که همگام و همراه با یکدیگر در ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی استان در تلاشند.

 وی تامین آمبولانس مورد نیاز شهرستان ، تجهیزات تشخیصی ، تامین نیروی انسانی و اعزام پزشکان متخصص سایر رشته ها و راه اندازی اورژانس جاده ای را به عنوان مطالبات مردم شهرستان هرسین اعلام کرد.

به گفته وی پیشرفت خدمات بهداشتی و درمانی در هرسین قابل قبول بوده ، شاهد افزایش ظرفیت بهداشت و درمان در شهرستان هستیم و خدمات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این شهرستان قابل تقدیر است.

 

 

همچنین حجه الاسلام دکتر اجرایی امام جمعه شهرستان هرسین نیز با بیان اینکه مدیران و‌ کارکنان بخش سلامت در زمینه خدمات تخصصی و فعالیت های فرهنگی ممتاز هستند گفت: انصافا در چند سال گذشته عنایات خاصی در زمینه بهداشت و‌ درمان به شهرستان هرسین شده و این‌حوزه نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است.

 

2

 

 

 

 

۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید