اخبار

مراسم افتتاحیه پایگاههای تابستانی

مراسم افتتاحیه پایگاههای تابستانی
در این مراسم که با مشارکت مرکز بهداشت هرسین برگزار گردید بیش از هفتصد نفر از دانش آموزان عضو پایگاههای تابستانی،‌مدیران و روسای ادارات مختلف حضور داشتند

چهارشنبه پانزدهم تیر ماه سالجاری مراسم افتتاحیه پایگاههای تابستانی با همکاری اداره آموزش و پرورش و واحدهای آموزش سلامت و بهداشت مدارس مرکز بهداشت شهرستان هرسین در سالن اجتماعات دبیرستان الزهراء هرسین برگزار گردید. در این مراسم که بیش از هفتصد نفر از دانش آموزان عضو پایگاههای تابستانی،‌مدیران و روسای ادارات مختلف حضور داشتند آقای جهانگیری معاونت پرورشی و تندرستی اداره آموزش و پرورش با تبریک ولادت با سعادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس ، اهداف برنامه های پایگاههای بهبود اوقات فراغت را بر شمردند و بر لزوم غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و اهمیت ارائه برنامه ها و آموزشهای مبتی بر نیاز نسل جدید تاکید نمودند. در ادامه مراسم برنامه های متنوع و شاد طنز،‌مسابقات ماست خوری و حرکات ورزشی و نمایشی توسط دانش آموزان اجرا گردید.

شایان ذکر است سکوتی کارشناس آموزش بهداشت مرکز بهداشت موضوعات: مهارتهای زندگی، پیشگیری از سوء‌مصرف مواددخانی،‌بهداشت دوران بلوغ، تغذیه سالم،‌رفتارهای پرخطر،‌مواد آرایشی و نیروزا و سلامت جوانان را از مهمترین رئوس برنامه های آموزشی پایگاههای تابستانی اوقات فراغت شهرستان هرسین بر شمرد.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۴۷
روابط عمومی شبکه بهداشت هرسین |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید