اخبار

مسمومیت بیش از 40 دانش آموز در یکی از دبیرستانهای شهرهرسین با گاز CO

مسمومیت بیش از 40 دانش آموز در یکی از دبیرستانهای شهرهرسین با گاز CO
پرسنل مرکز فوریت های پزشکی هرسین (115 ) اقدامات لازم را در این زمینه به موقع و به نحو احسن انجام دادند

در دبیرستان دخترانه الزهراء شهر هرسین در روزهای دهم و یازدهم آبان ماه دانش آموزان دچار گازگرفتگی شدند. موضوع در مورخه 90/8/10 با انتقال 4 مسموم از مسمومین توسط مرکز 115 به بیمارستان و 4 مورد دیگر که بصورت سرپایی به بیمارستان مراجعه کرده بودند شروع گردید و در مورخه 90/8/11 ادامه یافت. در این روز ساعت 14:12 بعدازظهر مدیر دبیرستان فوق الذکر با تماس تلفنی گاز گرفتگی اکثر دانش آموزان را به مرکز فوریتهای پزشکی 115 گزارش کرد.

آقای محمد بخشی مسئول فوریتهای پزشکی هرسین در این رابطه اظهار داشتند که با تماس تلفنی مدیر مدرسه سریعاً پرسنل اورژانس 115 هرسین به محل اعزام شدند و از طریق مرکز پیام جهت نیروهای غیر شیفت با توجه به نیاز فراخوان داده شد که در این روز با تلاش چشمگیر پرسنل فوریت های پزشکی 40 نفر از دانش آموزان که دچار مسمومیت شدید شده بودند بعد از اقدامات لازم  توسط 3 کد آمبولانس به بیمارستان شهدای هرسین منتقل گردیند که خوشبختانه همگی بعد از مداوا مرخص شدند و مورد فوت یا بستری در بین آنها وجود نداشت وی همچنین علت مسمومیت را نشت گاز مونواکسید کربن ( CO ) درموتورخانه شوفاژ و انتقال آن از طریق کانال کولر دبیرستان اعلام کرد.

آقای بخشی در ادامه فرمودند پرسنل 115 در این زمینه تمام توان خود را بکار گرفتند که اینجانب به عنوان مسئول مرکز فوریت های پزشکی هرسین از تمامی این عزیزان که وظیفه خطیر خود را به نحو احسن انجام دادند کمال تشکر و قدردانی را می نمایم  

۱۸ آبان ۱۳۹۰ ۱۲:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید